Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty - Odstąpienie od Umowy
Otrzymany Towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od
otrzymania przesyłki. Zwracany Towar nie powinien nosić żadnych śladów
użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas
przymierzania obuwia. Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w
stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w
stanie naruszającym tę regułę.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W
przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od
Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko
części zamówienia koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do
ilości zwracanych towarów (np. przy zwrocie połowy zamówienia zwracamy
połowę kosztów dostarczenia). Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci
najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia
odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój
rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do
opłacenia zamówienia.

Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający
uszkodzenie w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty
tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również
gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą
nieuszkodzone.

Instrukcja Zwrotu - Odstąpienia od Umowy:
1. Złożenie przez Klienta Oświadczenia o odstąpieniu od umowy
(formularz - Zwrot, Odstąpienie od Umowy do pobrania), w terminie 14
dni od daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem umowy na
adres e-mail: zapy.pl@gmail.com lub poczta na adres: ZAPY.PL, ul.
Sarmacka 1 b lok. 22, 02-972 Warszawa, a dopiskiem "ZWROT".

2. Zwrot Towaru, który powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż
w terminie 7 dni od daty złożenia przez Klineta Oświadczenia o
odstąpieniu od umowy. Do zwróconego Towaru należy dołączyć formularz -
Zwrot, Odstapienie od Umowy oraz dowód zawarcia Umowy (oryginał
faktury VAT).

W przypadku zwrotu Towaru, odstąpienia od umowy koszty zwrotu Towaru
Sklepowi obciążają Klienta.

3. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od umowy, który
powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty złożenia Sklepowi przez
Klienta Oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep może wstrzymać się
ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru.
Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany
w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany
w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać
takiej paczki.


Reklamacje
W przypadku otrzymania Towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje
Ci prawo do reklamacji. Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o
starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym
uszkodzeniem.

Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach umowy, a
fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń
stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w
szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za
obciążającą Sklep niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia
tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak
satysfakcji z zakupu Towaru) Sklep sugeruje Klientowi raczej
skorzystanie z prawa zwrotu, niż drogi reklamacyjnej.

Instrukcja reklamacji:
1. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta, poprzez przesłanie Sklepowi
oryginału wypełnionego formularza reklamacyjnego z dowodem zawarcia
umowy (oryginału Faktury VAT) (plik do pobrania) pocztą na adres:
ZAPY.PL, ul. Sarmacka 1 b lok. 22, 02-972 Warszawa, z dopiskiem
"REKLAMACJA".

2, W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy
Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia
reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar
na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem
reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej
dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku Towaru na
wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany Towar najszybciej jak to
możliwe (w ciągu 10 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji).
Należność za zwrócone Towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na
kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany
w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać
takiej paczki.

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:
- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby
(kokardki, guziczki, klamerki),
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np.
przemakanie obuwia),
- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub
nadmiernego przemoczenia obuwia,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego
nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
- zapach obuwia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl